MLL:n Sysmän yhdistys

MLL:n Sysmän yhdistys on perustettu v. 1924. Toiminnasta vastaa yhdistyksen hallitus, joka kokoontuu n. 7 kertaa / vuosi. Lisäksi mukana on paljon aktiivisia jäseniä.

Hallituksen puheenjohtajan tehtäviä hoitaa tällä hetkellä varapuheenjohtaja Jonna Kivelä ja rahastonhoitajana toimii Jonna Nieminen.

Toimintojamme ohjaavat MLL:n arvot: lapsen ja lapsuuden arvostus, yhteisvastuu, inhimillisyys ja yhdenvertaisuus.

Tarjoamme erilaisia toimintoja lapsiperheille sekä teemme yhteistyötä alueen muiden lapsiperhetoimijoiden kanssa.

MLL:n Sysmän yhdistyksen toimesta kokoontuu säännöllisesti lasten muskarit, kuviskerho sekä perhekahvila. Yhteistyötä tehdään myös muiden paikallisten järjestöjen ja yritysten sekä Sysmän kunnan kanssa.

MLL:n Sysmän paikallisyhdistyksellä on käynnissä monenlaista toimintaa, johon olet sydämellisesti tervetullut mukaan!